24 Nisan 2009 Cuma

20 - 24 nisan arasi


20 -24 nisan arasi hic bu kadar yogun gunler yasamamistim uzun suredir benim bi tane kucuk cadim var biliyorsunuz o bu sene artikin anasinifi ogrencisi oldu ve muhtesem bir ogretmene sahip ataturku ataturkun ilkelerini cumhuriyetin anlamini ozgurlugun ve laikligin ne demek oldugunu ogreten muthis bir fenerimiz var. 20 Nisan.... okulda 23 nisan icin gerekli suslemeler ve hazirliklar yapildiktan sonra eve geldi bizim bucur ve israrla evimizin pencerelerinin bayraklarla suslenmesi gerektigini anlatti bize eh ona hayir diyebilmek ne mumkun basladik suslemeye odayi tabiki sadece bayraklarla kalmadi suslemeler bulabildigimiz tum ataturk resimleri de eklendi bende mutlu mutlu suslemelere eslik ederken bi baktimki hungur hungur agliyor eyvah dedim yanlis resimleri yanlis yerlere taktim herhalde bana seslendi duymadim kesin bir yanlislik yaptim... biraktim yaptigim isi sarildim kuzuma anlat annem dedim neyi yanlis yaptim hemen duzeltiriz hickiriklar arasinda bana cevap verdi kuzum sen degil anne sen hicbiseyi yanlis yapmadin ben sadece ATATURK u cok ozledim keske olmeseydi keske yasasaydi bizi gorseydi kalbimizde degil yanimizda olsaydi... sozun bittigi yerdi aslinda benim icin ama ben sarildim kizima simsiki sarildim dedimki o hep bizi goruyor kizim o hep seni goruyor senin okuldaki basarilarini duzgun bir ogrenci olmani hep izliyor o yanlislarida goruyor dogrularinda sen dogrulari yaptikca o gulumsuyor bak gulumsedigini resimlerden de gorebilirsin evet annecim dedi haklisin o hep bizi goruyor cunku okuldada bir suru resmi var bizim evdede ben goruyorum artik bak gulumsuyor :))) neyse gozyaslarimizi sildik ve buyuk gosteri oncesi genel provanin yolunu tuttuk okulumuz anasinifi 1.sinif ve 2.sinif lar toplu bir gosteri yaptilar kapalispor salonunda ve emin olun kendilerinden daha buyuk ablalarindan abilerinden cok daha kurallara uyuyorlardi cok daha profosyonellerdi :)) genel provada herkesin cikis sirasi duracaklari yerler ve final ayarlandiktan sonra( bu arada tam 5 saat tuttu prova suresi ama kucuklerden hicbiri of demedi walla) eve geldik yorgunluktan ve heyecandan bayildi benimkisi tabiki 21 Nisan hep birlikte sabah okula gittik ertesi gun yapilacak olan gosterinin son hazirliklarini kiyafetlerin eksikliklerini cocuklarin elindeki ciceklerin yapimini cocuklarin takacagi takilarin hazirliklarini tum veliler hep birlikte hazirladik inanin bu duyguda muhtesemdi tum veliler dahami coskuluydu yoksa banami oyle geldi bilmiyorum ama tum velilerin daha coskulu olduguna inanmak istiyorum 22 Nisan..... Ve buyuk guuunn sabah erkenden kalktik kiyafetlerimizi giydik bizim kucukler dunya cocuklarini ve barisi anlatan bi ront yaptilar benim kuzumda bu ront ta dunya cocuklarindan hintli bir kizi canlandirdi tum bu hazirliklarin icerisinde benim kokos kizimin ilgisini en cok full makyaj yapisimiz cekti tabiki :)) hazirlandik ve tam saatinde salondaydik cocuklari bizden aldilar ve biz anne babalar yerlerimize oturduk toren basladi bir saygi duruslari ve istiklal marsi okuyuslari vardiki bu ulkede gormesi gereken cok insan var diye dusundum bunu hepsi Ataturk un askeriydi caki gibi yurekten okudular marsimizi ana sinifydi ama ogretmenimiz sayesinde hepsi ezbere biliyordu marsi(bu arada ilke cok sansliydi cunku ben ona 2 yasindayken anayasa mahkemesine saldirinin yapildigi gun hem istiklal marsini hemde andimizi ezberletmistim zaten)gozlerimin yaslarla doldugunu hissettim ama yuregim rahatti evet bunlara emanet edecektik ve emaneti iyi tasiyacaklarina inandim ben umarim hepsi su anda bizim sahip ciktigimizdan daha cok sahip cikacaklar cumhuriyete Sonrasimi...... muthis bir eglence.... muthis bir cumbus... nese....sevinc... mutluluk... birlik....beraberlik....resimlerle yansitmaya calistim size 23 Nisan sabah gene erkenden uyandik bu sefer abimizi seyretmeye gittik statdaki gosteriye gondere bayrak ceken 3 cocuktan biriydi abimiz gururla dimdik gozlerinde umut kararlilik mutluluk vardi sonrasinda gaziemirdeki tum okullarin ve yurtdisindan gelen misafirlerin birlikte hazirlandigi gosteriler vardi gosteriler bittikten sonra stadin yaninda cocuklar icin hazirlanmis lunaparkdaydi sira tabiki eh oralarinda hatirini sorduk gerekli gereksiz tum oyuncaklara bindik ve en sonunda eve geldiiiiik

24 Nisan..... bugun mu.... ben bugun yorgunluktan kipirdiyacak halde degilim valla ama
mutluyum.... cocuklarima bayram yaptirdim mutlu ettim onlara neyin nasil kutlanmasi gerektigini gosterdim
gururluyum....cumhuriyet cocuklari yetistirdigimin farkina vardim

umutluyum..... cumhuriyeti emanet edecegimiz cocuklara guveniyorum

Bizim kucuk bizdik mi.... uyuyor.. hala uyuyor cunku 3 gunluk maraton onuda cok yordu

Kutlu olsun cocuklarim daha nice nice bayramlara olsun hep mutlu olun
video

1 Nisan 2009 Çarşamba

cok ozlemistim zaten


Cok cok cok hemde cok ozlemistim zaten bitanelerim yarin geliyo gerci cok kisa sure icin geliyorlar ama olsun

ben onlari sarabildigim kadar cok sarilacagim....

opebilecegim kadar cok opecegim....

sevebilecegim kadar cok sevecegim.....

Agustosa kadar depoliyacagim cunku bir sonraki gelisleri agustosta olacak

3 gecemiz... koskocaman 2 gunumuz var oooo neler neler yapacagiz kimbilir....
onlar gittikten sonra pazar gunu gerekli raporlari vericem sizlere

Hepinizin ozlem duyduklariyla en kisa surede kavusmasi hasretlerini biraz dindirmesi dilegimle.....

Yarinlariniz hep kavusma tadinda olsun