22 Mayıs 2009 Cuma

111 in 1 inden secmeler


Hep konusuyoruz yaziyoruz nedir bu 111 arkadaslar diyen oldumu acaba? aman neyse demediysenizde iste anlatayim ben

Bu 11 in 1 i beeeeeen , 1 i cakiltasim yani gulteinen , 1 ide aysebebek

ben simdi bi tanesinden bahsedicem aysebebekten

Bu aysebebek var yaaa bu aysebebek aramizda kalsin ama en cilginimizdir ne yalan diyim :)) ben universitede cakiltasim lisede okurken basladimi bizim dostlugumuz vay beee epey olmus ama oyle bir dostluk ki aralarda sevgili kocalarimiz ve yasamin getirdikleri nedeniyle molalar versekde verdigimiz molalardan sonra kaldigimiz yerden devam edebildim tek dostum dur kendileri

Bir yaz kusadasindayiz ama en deli caglarimiz genciz guzeliz herkesi uzeriz zamanlarimiz yani :)) denize girdik geldik bizim deli kizlara gunesin altinda yatmak yetmedi catlaklar yayildilar cimlere gunesleniyolar eh abimle sevgili dayim da evde
onlarda tikinip duruyolar... sonra bi ara abimi elinde buzzz gibi bir bardak suyla yanimdan gecerken gordum gitti kizlarin yanina lafladi onlarla ve suyunu ictikten sooona kalan 1-2 damla suyu da aysebebek e dokmek gibi bir hata yapti :P
bunun uzerine ayse bebek gitti iceriden bir bardak su aldi abime atti. sonra abim aysebebeke su atiym derken cakiltasimda arada kaynadi... o sirada cigrinislarimiza karsi komsunun kizi geldi nooluyo diye sorarkene onunda kafasinda asagiya bu sefer bi surahi su bosaldi.... komsu kizi bi kova suyu bizimkilere dokeyim derken alt komsunun ogluda bu bir kova sudan nasibini aldi..... bir sure sonra bir baktim ve gordugume inanamadim civardaki evlerin katilimiyla bizim mahallede tam bir su savasi baslamisti tabiki bir kiyamet ciglik bagris gurultu anneler babalar cocuklar inanilmaz bir goruntuydu ve bu savasin en son hamlesini hatirliyorum aysebebekin ve cakiltasimin elinde hortum abimi ve dayimi kistirip hortumla suluyolardi

Gene adadayiz aksamlari en buyuk zevkimiz sitemizin bi tane kucuk diskosu var oraya gitmek ama annemler yemekten kalkmazlarki bizim isimiz bitsinde gidelim niye diyceksiniz eh aksam bulasiklarini yikamak bize ait ama yemek bitmeyince tabe biz esir muhabbet evde baslarinda bekleriz hemen biten tabak yikansin yikansinki bizim isimiz bitsin... babam oyle bizi evde tutan yasaklar koyan biri degildi ama bazen de bi damari tutardi nuh derdi peygamber demezdi gene oyle bi gece herkes diskoda bi bize yasak walla unuttum simdi niye yasakti niye gitmedik ama ben universite son siniftayim eh yas olmus 22 aysebebekde ozaman calismaya baslamis bi haftasonlari gelebiliyor yani sadece 1 gecemiz var birlikte eglenecegiz benimde tepemin tasi atti o gece hem soyleniyom he agliyom dedimki aysebebeke benim calismam lazim artik olmuyo boyle... neyse sinir stres gecti o hafta ertesi gun aysebebek geldi bana hayatimin en guzel armaganini verdi ben bizim mudurle konustum bankaya eleman alinacak seni bekliyor gorusmeye.....

iste boyle benim 111 imin 1 i ben bugun eger bir emekli maasima sahipsem bu onun eseridir bugun ben eger cocuklarimin saglik problemlerini saglama aldiysam onun sayesindedir.......

tesekkur ederim 111 imin 1 i iyiki dostumsun ve yasamimda iyiki varsin

7 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

hep soylerim...

sagolasin 111'in 1'i...

Yaradan da seni darda birakmasin hic...

guzel tesekkur etmisin ablam, yasarken tesekkur etmek, yasarken seni seviyorum demek degil midir onemli olan?

nilly'nin dünyası dedi ki...

Dostluklar karşılıksız hislere bağlıdır.siz birbirinizi tamamlıyorsunuz.

nilyy

aysebebek dedi ki...

Gulteinen'den sonra beni de ağlatmayı başardın ya bravo sana!
Bu bizim sırrımız dı hani!!

Ben seni hiçbir zaman özürlü olarak görmedim.Her zaman dostluğunu kazanmaktan onur duyduğum bir dostum ve kardeşimsin sen. Hatta bazen kendi öz kardeşimin sırlarımı bilmediği zamanlar da sen ve Gulteinen vardı benim için,siz biliyordunuz sırlarımı...

İş konusunda da ;özürlü kadrosu teklifimi nasıl yapacağımı günlerce düşünerek gelmiştim o haftasonu..Bugün gibi aklımda..utanarak ve sıkılarak..

Ama sen ne kadar olgundun..benim daha henüz erişemediğim bir olgunluk içerisinde hem de .

"Hadi söyle Aysebebek..hadi söyle!Özürlü kadrosu de..Ne var bunda!!"
demiştin.

Bugün gibi aklımda..Bugün..

Senin çocukların benim de çocuklarım..Ne mutlu bir katkım olduysa..Onur duyarım....Keşke bu yine de sırrımız olarak kalsaydı..

Ağlattın beni.!Ne kadar hazımlı olduğunu,daha belki de öğrenmem gereken şeyler olduğunu yine hatırlattın bana..

Sağol,sağolun .İyi ki varsınız
11'im..

Ya şu su savaşını keşke olsa da bir daha yaşasak...Ne eğlenceydi ama..Yok böyle bir tat!

Devamı Aysebebek'te ..Beklerim.

111

ABİ dedi ki...

çok güzel hareketler bunlar. çok güzel dostluklar.

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Güzel üçlü, değerli üçlü, arkadaş üçlü kardeş üçlü......
Hayatta en gerçek şey dostluk; keşfetmişsiniz bunu siz.
Sevgiler size

hep dedi ki...

Yaşam boyu sürdürülebilen dostluklara sahip olabilmek dünyanın en büyük varlığına sahip olmak bence de. Hani bir mail dolanırdı sanal alemde, arkadaş kelimesinin kökeni ile ilgili, hani arka taş' mış aslında ilk söylenişi, güvenle sırtını yaslayabileceğin kişi anlamında. Biz dost kavramında arkadaşa göre daha derin bir anlam buluyoruz belki ama (adına ne dersek diyelim), sizler birbirinize arka taş olmuşsunuz, ne güzel.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Ailemizin ONUR una sinavda basarilar diliyorum.

Onurcum; sen benim ONURUM, gururum, bir tanemsin biliyorsun degil mi?
Herseyinle... her yerde... her zaman...

hadi gir cik su sinava; bitsin su eziyet; nefis bir yaz tatili yapalim aslanim benim!!!!