15 Şubat 2009 Pazar

2 insan gormek


Nasil iyi geliyor bana disariya cikmak 2 insan gormek
Ben bugun cok iyiydim disarilara attim kendimi dunku saganak yagmurdan sonra gunesin o guzel yuzunu gormeliydiniz izmirde her ne kadar ogleden sonraya kadar gostersede yuzunu yetti bana iste gunesi gordum 2 degil bi cok insan gordum :) biseyleri bahane edip attim kendimi sokaklara 2 insan gordum :)
Tanidigim olmasi gerekmiyo yasama dair 2 insan bile gormek yetiyo bana hele bide tanimadiklarimin yaninda tanidigim ve varliklarindan cok mutlu oldugum 2 insan daha olursa bunun yaninda iste bu benim icin buyuk ikramiye gibi
Attim bugun kendimi sokaklara insanlar yollarda klasik izmir ve pazar iste havada yagmur yok ya herkes sallana sallana gezmekte pazar kurulmus taze sebze meyve kokusu varyanttan inerken izmirimin muhtesem goruntusu taksinin penceresinden gelen hafif serin ama temiz bir hava ve sonunda arkadaslarima ulasmanin sevinci
iste bunlarin hepsi benim icin yasamin varolmanin gostergesi oldu bugun 2 insan gordum tekrar sarj ettim yorgun gonlumu dirilttim kendimi ve farkettim baharin eli kulaginda izmire gelmek uzere az kaldi baharda ne 2 insani..... bi suru insan gorecegimmmmmmmmmmmmmm

3 yorum:

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Bir geleim de göreceğin "üçüncü" ben olayım ve bir kaave içelim Kordon' da özledim sohbetini...Didoşum..

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Isigim; dun seninle sohpete doyamadim bayiliyorum bataryayi recharge ettigin anlarda seni yakalayabilmeye...

sen ve ben mi?

Aurora Borealis dedi ki...

kuzen kollarim acik bekliyorum bak bunu soz olarak algiliyorum en kisa surede geleceksin diimi

cakiltasim sen ve ben tabiki sen nisanda gel bak ne sohbetler vercem sana (nisan 4)