11 Şubat 2009 Çarşamba

Babiskom





Babiskomun dun dogum gunuydu,
dun sabah uyandigimda ilk aklimda olan 75 yasinda olmak nasil bi seydi acaba yasamin o kadar yilinda sevincleri uzuntuleri mutluluklari saskinliklari yaptiklari.... yapamadiklari yapmak istedikleri... zorla yaptiklari hayalleri...ulasabildikleri butun bunlari konusmakti babamla amacim butun bunlari sormak cevaplarini almak istedim ama bi baktimkine bizim gec delikanli hayatinin askiyla atmis kendini sokaga ve annemin deyisiyle aksamin korune kadar girmediler eve..
Helal olsun dedim kendi kendime walla helal olsun bende 75 yasinda oldugumda onun gibi olup dogum gunumu kendi istedigim sekilde gecirme cesaretinde ve ozgurlugunde hissederim insallah eh dedigim gibi aksama geldiler tabi ama ben gene konusamadim cunku yaninda olmiyanlarin yerine onu opmek koklamak ve kucaklamakla gecti vakit tabiki olmazsa olmaz mum uflemekle bide benim evdeki canavarlar bi birakmadilar babami bana ikiside tepesinde ama laf aramizda babaminda bundan cok rahatsiz oldugu soylenemez tabiki
Gecenin en duygusal aniysa benim cakiltasimin babama yaptigi suprizi gostermek oldu benim kucugum hepimizin soylemek istediklerini o kadar guzal anlatmiski satir aralarinda babam okumaya doyamadi okudu....okudu...okudu ona ait olduguna inanamadi bi daha okudu sonunda yuzunde kocaman bi gulumsemeyle en sonunda benimde bir siirim oldu demis olmasi beni o kadar cok mutlu ettiki dunyadaki butun siirleri vermek istedim ona ama eminim dunyadaki butun siirleride vermis olsaydim cakiltasimin ona vermis oldugunun yerine asla gecmezdi :)))
Sira pastaya geldiginde benim akilli oglum tutturdu 75 tane mum dikelim diye gecenin bi yarisi 75 mum bulamadigimiz icin biz 7 mumla idare ettik artik :) ama bu fikride cebime attim ben seneye duzgun bir organizasyonla yapabilirsek eger butun cocuklari torunlari ve 76 tane mumla kutlamak benim istedigim bakalim insallah yapabiliriz
Iyiki dogdun babacigim ..... iyiki varsin... iyiki senin cocuklariniz
Allah seni basimizdan eksik etmesin daha coook coook uzun seneler saglikla birlikte olalim diliyorum ben.

7 yorum:

hep dedi ki...

Gulteinenin blogda kutladım ama burda amcanın ve teyzenin resimlerinin altında da olsun kutlama mesajım.
Nice yıllara, sağlıkla ve mutlulukla.
Sevgiler

ABİ dedi ki...

sağlıkla inşallah... uzun ve mutlu bir ömür dileklerimle..

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Bu insanların bir yakını akrabaları olmak ne kadar güzel bir şey bilemezsiniz.
En azından bizim pek kıymetli Onyıl eniştemizin değerl kızlarının yazdıkları belki size bir fikir verebilir...

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Ben bana telefonda "yine taviz vermeyen" ama "ruhu esir alinmis" ses tonundan aldim aksam bir tanemden nasil bir tesekkurdu o....

ay.. ay.. ayy...

benim kiyamadigim kucuk kedi yavrum ve en korktugum aslanim o...

dalyalara insallah!(babacim bunu okuduysan aldin mesaji di mi?)

Adsız dedi ki...

105 mum dikelim inşalah.Nice senelere babacım...

111

Aurora Borealis dedi ki...

hep canim nazik davranisin icin cok tesekkurler

abi allah hepimizin buyuklerine saglikli uzun omur versin insallah

kuzen bizim ailenin burada adi gecmeyen butun buyuklerinin cok degerli olduguna inanirim ben dedigin gibi sagliklarinda onlarin degerini bilmek cok onemli

111 ne guzel dilemissin keske mumkun olsa boyle bisiy ama bellimi olur biz isteyelim diimi 105...105....105...105... :)

cakiltasim gordun diimi gozune batan copu :PP

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

annemle babam pek seker cikmis bu resimde