10 Mart 2009 Salı

Benim buyudugume hala inanmiyorlar :))


Nefis bir hafta sonu gecirdikten sonra merhabalaaar herkese

Bu hafta sonu bagli bulundugum bir network isinin kisisel gelistirme programi dahilinde Antalya Kremlin oteldeydim arkadaslarimla benim icin hem cok verimli hemde cok eglenceli oldugunu itiraf edeyim cok iyi geldi bana hakikaten hani pil biterde sarj edersiniz ya aynen oyle oldum walla hatta sarj olmaya gitmeden bir gun onceden basladim desem yeri..

Cuma sabah muhtesem mutlu uyandim saclarimi sardim guzellestim :)) ertesi gunu dusundukce icim kipir kipir bavulumu hazirladim bu arada annem pesimde onu unutma bunu unutma seklinde gerekli talimatlari vermekte... bende gayet sakin sakin... tamam anne unutmam kac yasindayim hala dolaniyorsun pesimde seklinde sizlanmalarda o gunu ben evde dolanirken annemde pesimden ayrilmazken gecirdik...

Ertesi gunu ucagimiz sabah erken vakitte oldugu icin sabah 6.30 da kalktim haliyle ama evdekilerden kurtulmak ne mumkun bu seferde babam kalkti tabiki... biletinin dokumunu aldinmi? kimligin yanindami? cuzdanini gene kontrol et hadi artik taksiyi cagir bak gec kalacaksin.....

Ben gene ayni sakinlikle tamam babacigim kimligim tabiki cantamda biletimide aldim taksiyi henuz cagirmiyorum 111 i bekliyorum o gelicek arabasini bizim otoparkda birakacak

bu arada 111 benim ve cakiltasimin cocukluk arkadasi hani derler ya 40 yillik dost iste oyle birsey onunla birlikte gecirdik haftasonunu sanirim bu nedenlede haftasonum mukemmel gecti .....

neyse konumuza donelim... babam pesimde ben evde dolanirken 111 aradi ben geldim diye ben hemen taksiyi cagirdim babamla vedalastiktan sonra disariya ciktim ... ciktim ama babisko bu ici rahat etmedi bi baktik apartman kapisinda bize sesleniyo bak taksi gelmedi gec kalacaksiniz ben birakayim sizi 111 le ikimiz ayni anda amaaaan baba gir iceriye bak hava soguk usuteceksin 45 yasina geldik ama hala gozunuzde buyuyemedik seklinde hafif bir firca attiktan sonra babami zorla iceriye soktuk tabiki bide havaalanina gidene kadarda dertlestik boyumuzca cocuklarimiz oldu ama bunlar hala buyudugumuze inanmiyolar bidi bidi bidi ikimizde annelerin dedikodusunu yaptik....

En sonunda havaalanina vardik guvenlikten felan gectik check in yaptirmak icin deske yaklasiyodukki eyvah bi baktim bilet dokumu yok yanimda neysekine 111 beni rahatlatti ben almistim bende var dedi neyse hafif bir rahatlamadan sonra asil panigin yaklastigindan haberim bile yoktu o anda elimi cantama atigim anda cantamda gerekli olan ama bir turlu elime gelmeyen bisey oldugunu farkettim eyvaaaah eyvahlarin en buyugu kimligim yanimda degil !!!!!!

111 e dedimki kimlik yok ... kimlik yok ama fotokopisi var hehe acaba rica etsek fotokopiyle ucarmiyis desekkine polis amca polis amca ben bu kimlik fotokopisiyle gecebilirmiyim bide sirin sirin gulumsesek abaca bizi ucaga alirmisiniz dedik ama polis amca kotu kotu bakti bize dediki olmassssss
ucagin yetkilileri panik oldu tabiki adamcagizlar diyolarki hani bi saglik karnesi.. saglik raporu kimliginizi gosterir resmi bi rapor felan varmiydi abaca heh iste dedim benim meshur ozurlu raporum yanimda her zaman isterler hic bi zaman yanima almam bu sefer alcaam tutmus cikardim hemen buyuk bir kahraman edasiyla ama polis amca dedikine buda olmaz cunkum buda fotokopi.......

Eh bize bi tek secenek kaldi tabi geriye.... pasa pasa babami aradim :))) hani biliyom arasam hemen getircek ama benim telefonu acar acmaz babamin biyik altindan gulusunu duyuyorum resmen , acar acmas ben daha bisey demeden tamam tamam anladim nerde kimligin getireyim dedi bana... hehu babacim canim felan diyom ama babam zate cok egleniyo farkindayim ve benim kahraman babacigim kimligi yetistirdi tabiki ucak kalkmadan bizde sagsalim ucakta yerimizi aldik antalyaya ulastik hemen otele yerlestik biraz dinlendikten sonra giyindik suslendik he hu bi de baktimkineeeee toplantida giyecegim rahat ayakkabilarim yok....almayi unutmusum hani annem dediydi ya unutma diye iste onlar tam bu gercekle yuzyuze gelmisken ustune bide telefonum calmasmi kim dersiniz? tabiki annem ... annemle konusuyom ama onunda biyik altindan gulusunu duyuyom tabiki ama hic bozuntuyada vermiyom oda bana bisiy soylemiyo...sonuc... gece 12 ye kadar suren toplantida cizmelerimle oturmak zorunda kaldigimdan dolayi sismis ayaklarimla uyudum cumartesi gecesi :))

Ama olsundu iste ben buyudum yaf boyunca cocuklarim var ve annemle babamda buyudugume hala inanmiyolar neden acabaaa ?????????

6 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

hahahahahah!!!!
yandin kizim sen yandinnnn!!

izmire gelince 3 gun seninle dalga gecicem :-)

Abi dedi ki...

babalar hep haklıdır.. haklıymış işte adam..:)

KUBİLAY KIZILDENİZLİ dedi ki...

Bu annelerin babaların bu kızlardan çektiği ne kardeşim...
Ama sanırım en çok sen Çakıltaş'ın İzmir' e geldiğinde çekeceksin canım benim...
Eeee tabi gelirsem benden de...

hep dedi ki...

Neden inanmıyolar acaba büyüdüğüne..Allah Allaaah:)))
Nasıl canım çekti ya Antalyayı, oteli moteli...Kısaca tatili.
Ya bu arada şu fotoğraftaki bebek ne tatlı bişey ya.

Adsız dedi ki...

E! İnanmazlar tabi. İnanamazlar.Nasıl İnansınlar?Kim İnanınır.Ben bile inanamadım.
Kendi ellerimizle rezil olduk Kardeşim!Daha ötesi var mı? ""Kızlar ben götüreyim" diyen Sevgili Babamızı itiş kakış "Ya biz büyüdük , gideriz kendi başımıza "diyerek..."Yahu soğuk !Gir sen içeri !üşüyeceksin!" Nidalarıyla..ite kaka içeri sok..
Takside Kakada kididi havaalanına git..Yetmez birde anneleri, babaları Çekiştir.

Sonra " Aaaa! Nüfus kağıdı yok!" ünlemleri ile aynı anda söylenen diğer bir ünlem olan "S...tık" kahkahaları ile..Babayı ara ve nasıl bir yüz ifadesi ile karşılaşacağının gayet bilincinde..Yetmez " Nolur Polis Abi..Baba gelecekte! Nufüs Kağıdını getirecek .Bize şurdan alsak ta ..olabilir mi? falan falan'larla uğraş kapıda ve ....BABA!!!...Kapıda!..Elinde nüfus kağıdı ve bir müstehsi gülümsme.. Tabi sevgili Kuzey Işığım buna sen değil ben maruz kaldım...
KEŞKE UÇAĞI KAÇIRSAYDIK...

Daha Rövanşı var bu işin ..Dur daha bitmedi.En uygun pundu beklenmekte lafı oturtmak için baba. Kime?? Bizeeeee....!!!!

Sevgimle Kal,
Yine de keyifli bir yolculuktu.Seninle her yere giderim...

111

Su cicegiyim ben bir tek durgun suyun uzerindeki degil ama... dedi ki...

Çok güldüm )))) ne keyifliydi okumak.