4 Mart 2009 Çarşamba

itiraf ediyorum TEMBELimmmmm


Ay valla ne soyleseniz haklisiniz ne diyim benim bu tembellik isim hic bitmes :) hani derler ya bi insan 7 sinde neyse 70 inde de o olurmus, benim sevgili annem her zaman benim tembelligimden yakinirdi ben buyurken. hep soyledigi bi laf kulaklarimda.... sen evlendiginde pacalarimizi siviyacagiz oyle girecegiz evine diye bende hakikaten oyle olacak diye korkardim, korkardim korkmasina ama bunu degistirmek icin bisey yapmayada usenirdim :)) Gerci simdi 2 tane bocuk var bizim evde onlar benden daha daginik oldugu icin ben mecburen evin topliyani haline geldim ama tembel ruhum asla degismedi ev isleri yapsamda baska seylerde tembellige devammmm
Eskiden bi cizgi roman kahramani vardi simdilerde hala var sanirim Bezgin Bekir hah iste onun maceralari tam bana gore walla onu Bezgin Bekiriye diye cizseler fotograf albumum diye butun cizilenleri saklasam yeridir :))

Bu kadar itiraftan sonra yeni kararlarimi acikliyorum

45 senedir yaptigim tembelligi onumuzdeki 45 sene icerisinde degistirmeye calisacagim...

Laptopun onune gectigim her seferde size bisiyler yazacagim.....

Yazip biriktirdigim yazilari yayinlamaya usenmiyecegim....

Ama arada bir bos bos oturmaktanda vazgecmiyecegim :)))))

7 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Annem hakliydi valla ben de sahidim...
Boyle dedigine bakmayin isigimin onun butun konusu "yapmayi istemeye baslamak", bir o noktaya geldi mi cengaver gibi her isin ustesinden gelir ama...

tamam tamam buldum! bu kiz "isteme tembeli!"

ABİ dedi ki...

hadi hayırlısı bakem.. beklios..:)

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Bir Fransız yazar vardı maalesef adını anımsayamadım. "Tembellik Hakkı" isminde bir kitabını lise yıllarımda okumuştum.
Tembellik insanlığın en doğal hakkı ve kişisel gelişim için de çook önemlidir diye bir anafikir hakkımda kalmış.
Benim canım arkadaşım...Tembelliğe devam. Sakın ha!
Seni beğenen böyle beğensin,istemeyene de biz seni vermeyiz zaten:-)

hep dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun. Sevdiklerinle beraber sağlık ve mutluluk içinde yaşayasın.Sevgiler

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

hist TEMBEL!!!

naper?

ABİ dedi ki...

:))
görüyon di mi nası takiptesin..?

Aurora Borealis dedi ki...

:)))) ay hakkaten cok fena takipteyim hehe tmmm geliyo azsoonaaa yeni yazi :)))