9 Ocak 2009 Cuma

Ask Spreyi


Simdi haberlerde duydum duydumda bi turlu kulaklarima inanamadim dostlar .

Ask spreyi icat etmisler

Nasi yani? Hani bildigimiz ask mi? bildigimiz sprey mi? hani bi pisst…. Islem tamammi? Hani o gozgoze gelmenin heyecani, acaba benden hoslandimi acaba diye dusunmeler, hani yanina geldigi zaman kalbinin gumbur gumbur atmasi, hani konusmak icin bulunan sacma sapan bahaneler… herseyi rafa kaldirdigimiz bu dunyada bunudami rafa kaldiracagiz yani?

Hadi ben kullanmam dedim ama ya benim icin kullanan olursa diye dusunmedende gecemiyo insan yoldan geciyosun bi bakmisin asiksin :PPP bi yerde oturuyosun bi bakmisin asik olmussun ….etrafimizda dolasan bi dolu aptal asiklarla yasiycaz yani

Yada diyelimki kullanan biz olduk sonra askimiz bitti naapcas sprey kulladigimiz adama bunu nasi anlatcas…. Umarim spreyi bulanlar bide anti ask spreyi icat etmeyi akil ederler.

Ben kendi adima genede diyorumki yureginizde askin kipirtisi her zaman olsun hic kaybolmasin insan oldugumuzu her zaman hissedelim

5 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ask spreyi bir halt degil ablam

SIKIYORSA asktan kurtulma spreyini icat etsinler!
sana bisiy diyim mi; ba ba ba ba.. inanilmaz rekor satislari olur firmanin boole son dakika haberlerine cikasr filan....

hep dedi ki...

E bunlar ölüme de çare buldular da söylemiyolar demek ki:)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Hoşgeldin canım Melekler Şehrimin kardeşi!
Dur bi okuyayım seni,ablanın pabucunu dama değil aya atarım belki :P

yooook kıyamam ben gülteınenEnkelınımeeeee:)

Aurora Borealis dedi ki...

cakiltasim walla bende formulu var amasen kullanmiyon iste :PPPP

hep anim bunnardan herbisey beklenir ne diyim

biyo hosbuldum ne kadar sicak karsiladiniz beni yureklendirdiniz ama benim cakiltasimin yerine gecmek icin kimbilir kacfirin ekmek yemem lazim :))

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Ehhh be benim canım kardeşim, sen artık eskilerde mi kaldı ne...
Öyle göz göze gelmeler, heyecanlar falan...Bu ne vakit israfı ne sorumsuzluk bu böyle...
Bir "fisst", koklan;tüket ve tüketil gitsin...
Zamane aşkları fast food gibi...
Fast love yani...
Ama biz tevellütü eskiler nereden bilecek; bize Gülteinen'in dediğinden lazım...Yani kurtulma "fiiist" i...