10 Ocak 2009 Cumartesi

Yureklere dokunmak


Herkese dokunamassin demisti cok uzun seneler once bir arkadasim bana, ama ben herkese dokunmayi o kadar cok seviyorumki ve dokunmayi o kadar cok istiyorumki benim en dokunulasi anlarimda bu nedenledirki sanirim hep bana dokunmak istiyen insanlarla dolmustur erafim kimbilir belki de ben arayip bulmusumdur dokunacak insanlari tek tek belkide kendi yarattigim biseydi .simdi gelelim dokunmaya

Daha bir bebekken baslariz dokunmaya once annemize annemizin kucagindayken onun tenine dokunmak huzur verir bize, buyudukce degisir tabi bu dokunmalar arkadaslar… sevgililer .. yasamimizi bir arada gecirmeyi hedefledigimiz insan… Sonra sil bastan yapariz en basa doneriz cunku bebemize dokunmaya baslamisizdir artik tipki annemizin bize dokundugu gibi tipki o zamanlarda duydugumuz huzur dolu anlari yakalariz yeniden….

Ama yureklere dokunmak bambaskadir onun tadina vardigimizda asla birakamayiz bence yureklere dokundukca buyutursun kendi yuregini

yureklere dokundukca guzellesirsin

yureklere dokundukca anlarsin yasamin anlamini

yureklere dokundukca sevinirsin, uzulursun,cosarsin,aglarsin,heyecanlanirsin

yureklere dokununca aslinda hicbisey bilmedigini ama cok sey biriktirdigini anlarsin iyisiyle kotusuyle yasadigini hissedersin

yureklere dokununca insan oldugunu hissedersin yureginin su yozlasmis dunyada hala var oldugunu hala insan gibi carptigini hala sevebildigini ve hala buyuyebildigini hissedersin

yuerklere dokundukca dokunulacak ne kadar cok yurek oldugunu gorursun daha da cok dokunmak dahada cok cogalmak istersin.

Kim ne derse desin ben seviyorum yureklere dokunmayi ve bana dokunabilecek birilerinin oldugu ihtimalini boyle cogalacagiz biz birbirimize dokundukca buyuyecegiz biz buyudukce ve ogrendikce bebelerimize ogretecegiz…. cogalacagiz… ogretecegiz…. cogalacagiz…..

4 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

sen sadece dokunmuyorsun konusuyorsun da o yureklerle...
yureginle...
iste bu seni farkli yapan...

ABİ dedi ki...

"o kadın benim "Kuzey"imdi.." lâfı geçen bir film geldi aklıma..
message in a bottle..

hep dedi ki...

Hiç de acemi bir blogcu gibi görünmüyorsun. Su gibi akan yazılar üstelik samimi, güzel içeriği var yazılarının. Bence Gulteinen çok doğru bir şey yapmış seni bu işe teşvik etmekle.
Yüreklere dokunabilmek güzel şey ve herkesin harcı değil ayrıca.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

eee?
cokbilmis hanim?
baska?

oturtuyodun beni geceyarilarina kadar bir bir bir bir...


anlatsana hepsini!