23 Ocak 2009 Cuma

guzel haberler


benim olusum iyilestiiii bugun daha iiyiz yuzumuzun sislikleri indi morarmamiz azaldi ama asil derdim simdi basliyor sanirim :)) cunku son derece hareketli hani derler ya duz duvara tirmanan bir cins ten oldugu icin bundan sonrasinda naapcas bilmem walla :) doktorlar 1 ay hareket yasak demislerdi tabiki basketbol antremanlari da iptal olmustu aa bu arada onurumun lisansli basketbolcu oldugunu soylemeden gecemiycem hemde gelecegin umut vaat eden bir basketbolcusu oldugunu takim kocu soyluyo walla insallah egitiminin yaninda devam ettirir diye diliyorum bende eh simdi tahmin edersinizki doktorun dedigini yapabilmemiz icin onuru zincirlememiz gerekiyo diye dusunuyoruz :P

sakasi bir yana onurun boyle eski hareketine kavusmasi evcek hepimizi mutlu etti sizinlede paylasayim dedim.Bugun karnelerlede beni onurlandirdilar sanirim bu aralar benden mutlusu yok

5 yorum:

hep dedi ki...

Ne güzel sizi böyle mutlu ve gülümserken görmek.

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Bu arada yazmana hiç gerek yok, gözlerin anlatıyor zaten mutluluğunu...
Ayrıca sen ne yaparsan yap o zıplamaya devam edecek...Aynı senin gibi ve o minik kızın da Onur'u geçecek zıplamada.
Sen asıl ona hazırlan. :-)

ABİ dedi ki...

tamam kalkmış bu ayağa.. mavi güller için daha sıkı pazarlık eder artık..

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Oh be...
Sukurler olsun...

Aurora Borealis dedi ki...

hep... allah hepimizi cocuklarimizdan yana gulumsetsin dilerim

kuzen... hic sorma oburu noolcak bende merakla bekliyom walla

abi... eder walla benimle simdi antremanlara gimek icin pazarlik ediyor

cakiltasim... oh walla :))