8 Ocak 2009 Perşembe

bana bir masal anlat abla.......


Bana bir masal anlat dedi benim cakiltasim.... kendi halimde evde oturup tv ve pc arasinda gidip gelmeler yaparken benim kucukcakilim uyudunmuuuu diye asildi msn den ve basima neleeeer neler acti... :) Sanirim hep hayalinde olan bir seydi bu ama ben kendimden onun kadar eminmiyim bilmiyorum walla bakalim bi deniyces iste...

dinle cakiltasim bu masal sana......


Bir varmis, bir yokmus.... meleklerin isi cokmus cokmus ama genede rahat durmazlarmis masallari dinlerlermis :)

bir kucuk kus varmis... oyle guzel bir yerde yasarmiski... daglarin arasinda guzel bir ormanda diger kuslarla ciceklerin arasinda derelerin yaninda mutlu mesut hayatini surermis dermiski iste istedigim hayat bu... bundan daha cok ne isterki insan ay pardon kus bide bi yuvam olsa cocuklarim olsa arkadaslarimla dahada mutlu olsam....gunler boylece geceeer gider dermis...

Ama hayat bu ya gunlerden bir gun kotu bir yangin cikmis ve bizim kucuk kusun ormanini yakmis.... yasadigi o muhtesem yer bir karabasana donmus kucuk kus dusunmus tasinmis bakmis olacak gibi degil en iyisi demis ben gideyimde yasiyacak daha iyi bir yer bulayim..... halkimida oraya gotureyim dems...

Yollara cikmis... cikmis cikmasinada... yasadigi yer o kadar buyuk daglarin arasindaymiski bizim kucuk kusun bu daglari asabilmesi icin cok yukselmesi gerekiyorumus.. genede pes etmemis bizim kucuk baslamis kucucuk kanatlarini cirpmaya.... yukselirken bir sevimli buluta rast gelmis bulut sormus:
Hayrola kucuk kus nereye boyle?
Anlatmis bizim minik olanlari oldugu gibi.Uzulmus bulutcuk senin icin ne yapabilirim demis kusa. Ama bizimki alisik degilki yardim almaya red etmis bulutun yardim talebini.. baslamis gene tek basina kanat cirpmaya...
Israr etmemis bulut.... ama kusuda terkedememis... uzaktan da olsa izlemis gozlemis kendini gostermeden.Bu arada kucuk kus ha gayret az kaldi ciktim galiba biraz daha derken kanatlarinin ne kadar yoruldugunu ve ne kadar gucsuz kaldigini farkedememis tam yolun sonuna geldim daglari astim derkeeeeen birdenbire kanat cirpamadigini ve dusmeye basladigini farketmis.... Ama bunu sadece minik kus farketmemis tabiki.. onu izleyen bulut son hizla kucuk kusu yakaladigi gibi sarmis.. sarmalamis. korumus.. rahatlatmis ve bizimki uyanana kadar kucuk kusu gitmek istedigi yere ulastirmis.
Uyandiginda kucuk kusu buyuk bir supriz bekliyormus hep gitmek istedigi yerde oldugunu gormus... sasirmis heyecanlanmis... kucuk kanatlariyla sarilmis buluta
tesekkur ederim bulut kardes..cok tesekkur ederim.......


TESEKKUR EDERIM CAKILTASIM........ COK TESEKKUR EDERIM

Iyi uykular Melegim

6 yorum:

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Ben galiba be bulut ve kuşu tanıyorum.

Aurora Borealis dedi ki...

:) hmmm kim acababende taniyorumdur mutlaka kuzen :))

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ben o kusu da yerim civcivlerini de..
e heralde boyle sevgi dolu hirsli kusun bir de civcivleri verdir mutlaka :-D

hep dedi ki...

Blog dünyasına bir Aurora Borealis gelmiş, hoşgelmiş. Bu blog aracılığıyla Gulteinenin anlattığı o muhteşem ışıklardan bir küçük demet de bizim payımıza düşecek demektir:)

Hoşgeldin.Sevgiler.

Aurora Borealis dedi ki...

hep tesekkur ederim sizler kadar iyi olmasamda umarim hepinizin yuregine bi kerecikde olsa dokunabilirim artik hep birarada olacagiz yani :))

cakiltasim kus da yesin seni civcivlerde cok osledik walla

ABİ dedi ki...

hoşgeldin..
kolya gelsin..
hadi bakalım..
ve dahi niceleri..

bekliyorusss.